Re: Komunikace v rámci rozlehlejší sítě

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Září 30 17:31:22 CEST 2021

Ale to je v podstatě to, co potřebuju - tedy za předpokladu, že je kanál
alespoň half-duplex. K těm 300Bd jsem došel tady:
https://en.wikipedia.org/wiki/LoRa ("It can achieve data rates between 0.3
kbit/s and 27 kbit/s depending upon the spreading factor.")

V podstatě potřebuju pár bitů do kterékoliv stanice (otevři ventil, zavři
ventil) a pár bytů z kterékoliv stanice (potvrzení stavu ventilů, nějaké
stavové bity diagnostiky), takže to v podstatě odpovídá i těm zmíněným "pát
bytů za odpoledne". Tohle všechno se mi tam může posílat třeba desetkrát za
hodinu.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Šerých Jakub
To: HW-news
Sent: Thursday, September 30, 2021 5:17 PM
Subject: Re: Komunikace v rámci rozlehlejší sítě

LoRa umí komunikaci jen mezi moduly, ale množství dat se počítá v jednotkách
Bytů za minuty, takže 300Bd je pro tuto technologii utopie. Je to určeno pro
takové ty věci typu vlhkoměr uprostřed poli, který každou hodinu pošle údaj
a podle toho se zapne nebo nezapne závlaha.
Jakub Šerých

Odesláno z mého někdy až příliš chytrého mobilu