Monitorovani spotreby domacnosti - HomeAssistant

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Středa Září 29 13:30:52 CEST 2021

 > chci se zeptat zda nekdo pouzivate nejake reseni viz. predmet mailu.

dobrý den, ano mám.

home assistant a "Shelly EM + 50A Clamp", tj. umí to dva kanály, na
každém proudové trafo 50A nebo 120A.

chtěl byste vědět něco konkrétního? Obecně - funguje to, vidím tam i
peaky ze startu kompresoru ledničky.

jd