Monitorovani spotreby domacnosti - HomeAssistant

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Středa Září 29 23:26:05 CEST 2021

pokud to je na orientacni mereni, tak tu mam na sklade nekolik typu ze zasob

http://www.soucastka.cz/inshop/scripts/search.aspx?q=elektrom%C4%9Br

S pozdravem

             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:   <mailto:jan na galuszka.cz> jan na galuszka.cz )

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Wednesday, September 29, 2021 11:09 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Monitorovani spotreby domacnosti - HomeAssistant

Co tam bylo tak strašného, čistě ze zájmu nepochybuji o tom ?

Jinak já používám elektroměry od carlo gavazzi konkrétně nejvíc ET112
Dělají i další a cena není tak strašná... Taky 4kvadrant... MODBUS

https://www.enika.cz/komponenty/mereni-a-regulace/mereni-spotreby/elektromery-ac/

A v garáži mám běžný elektroměr co má S0 výstup napojený do alarmu jablotronu co
to umí zpracovávat to taky není špatná volba, i když ten měřící modul od jablotronu není
taky nejlevnější na to že počítá jen pulzy a přenáši si je do systému.

Zdeněk Aster