OT: PC

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Září 26 18:57:04 CEST 2021

Tak i ve Win10 to musí jít nastavit, když člověk na server dá serverovou
distribuci. V PRO to mám vypnutý, ale mám pravidelný cca čtrnáctidenní
cyklus "upgraduj, co se dá a rebootni".
Nějak subjektivně se mi ježí i vlasy, co už nemám, když slyším, že někdo
chce dát unsupported OS na něco, co označuje jako server. Pokud to bude
na veřejně routovatelný adrese, mělo by to bejt trestný ;)
J.