OT: PC

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Září 26 18:39:38 CEST 2021

Na W7 platí to nastavení jak si ho udělá uživatel po celou dobu.
Takže pokud se aktualizace nemají stahovat automaticky, ale jen se
oznámit, tak to tak je. V současné době (od instalace edge) už vycházejí
aktualizace jen na windows defender a pak občasná "odstranění škodlivého
software". Ani jedny nemají restart.

Upgrade na W10 se už automaticky nepropaguje, ale i tak to byla jen
aktualizace s dotazem.