RE: Přeprava kol - chipy nejsou

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Září 26 07:56:42 CEST 2021

Ta varianta, použít kurtu a popruh protáhnout tím hliníkovým profilem, mě také napadla. Jen mi to nepřišlo tak spolehlivé jako šroubový nebo rozpěrný spoj.
Jde o to, aby se profil neposunul ve směru protaženého popruhu, ale taky aby za jízdy něco neklepalo / nevrzalo...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, September 25, 2021 10:54 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Přeprava kol - chipy nejsou

Já jsem asi přízemní. Ale ty úchyty jsou předpokládám dělané pro běžné
upínací popruhy (kurty).
Tak bych nic nevymýšlel a nedělal na míru, ale použil bych úplně
standardní kurty, co mají k každém krámě.
Jako bonus se dají použít i za přichycení čehokoli jiného než jen kol.
Třeba sněžného skútru na zimu nebo mořské panny na léto.

PL