Re: Přeprava kol - chipy nejsou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Září 25 22:54:16 CEST 2021

Já jsem asi přízemní. Ale ty úchyty jsou předpokládám dělané pro běžné
upínací popruhy (kurty).
Tak bych nic nevymýšlel a nedělal na míru, ale použil bych úplně
standardní kurty, co mají k každém krámě.
Jako bonus se dají použít i za přichycení čehokoli jiného než jen kol.
Třeba sněžného skútru na zimu nebo mořské panny na léto.

PL