RE: Přeprava kol - chipy nejsou

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Neděle Září 26 08:22:10 CEST 2021

Je třeba se zamyslet, jakým směrem ten popruh bude táhnout. Tyhle oka v podlaze jsou primárně určena na přivázání něčeho ve tvaru krabice, kdy ten popruh je nejlépe svisle, nebo lehce skloněný od svislice. Pokud půjde vodorovně,  tedy rovnoběžně s podlahou, tak upevňovaná věc se sice neposune mimo rozsah popruhu, ale není tam skoro nic, co by ji k podlaze přitlačovalo. Je to klasické skládání sil. Jako inspiraci doporučuju návody  jak se kurtuje na kamionech. Princip je furt stejnej.Jinak ty šroubové napínáky, co už tu padly, jsou lepší než popruhy, zabere to méně místa a nepruží a nevytahují se.A co tak oko od podlahy oddělat a místo něho přidělat přímo ten nosič? Nebo kus pádoviny se závity jako mezikus. Oka jsou většinou přišroubované do podlahy. Tady stejně nepůjde o nějaké rychlé upevnění celého nosiče.Tomáš OK2MTM
-------- Původní zpráva --------Od: Zdenek <zdej na atlas.cz> Datum: 26.09.21  7:57  (GMT+01:00) Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz> Předmět: RE: Přeprava kol - chipy nejsou Ta varianta, použít kurtu a popruh protáhnout tím hliníkovým profilem, mě také napadla. Jen mi to nepřišlo tak spolehlivé jako šroubový nebo rozpěrný spoj. Jde o to, aby se profil neposunul ve směru protaženého popruhu, ale taky aby za jízdy něco neklepalo / nevrzalo...-----Original Message-----From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr LabajSent: Saturday, September 25, 2021 10:54 PMTo: hw-list na list.hw.czSubject: Re: Přeprava kol - chipy nejsouJá jsem asi přízemní. Ale ty úchyty jsou předpokládám dělané pro běžné upínací popruhy (kurty).Tak bych nic nevymýšlel a nedělal na míru, ale použil bych úplně standardní kurty, co mají k každém krámě.Jako bonus se dají použít i za přichycení čehokoli jiného než jen kol. Třeba sněžného skútru na zimu nebo mořské panny na léto.PL_______________________________________________HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.czHw-list na list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list