Re: Přeprava kol - chipy nejsou

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Září 24 16:39:16 CEST 2021

Mate (podle meho) nepodlozeny dojem, ze vase schopnosti jsou nejakym
zpusobem lepsi, nez schopnosti toho automatu. Ten automat teoreticky
(nevidel jsem zadnou studii) dokaze zabranit nehode pri mikrospanku -
pokud ho nekdo vypina, dela presne to stejne, jako by dal misto pojistky
hrebik. Asistent je pojistka ridice proti chybam. Tak stejne jak
automaticka prevodovka uvolnuje ridice, aby se vice venoval situaci a ne
kverlani packou (a mene nadane, at netrapi hloupou mechaniku a jedou
plynule). Porad jsou to ale jen asistenti, ne auto-ridici.

Podle me neni problem 95% spolehlivost automatu, ale to, ze vyrobce
nedokaze/nechce tech 5% dukladne vysvetlit uzivateli, ktery pak propadne
domeni, ze to pracuje spolehlive za nej.
J.