Přeprava kol - chipy nejsou

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 24 20:57:17 CEST 2021

Moje auto ma asistenta pruhov, ale pri prekroceni ciary bez smerovky len
pipa, za volant netaha. Pri prvej ceste z predajne, ked som to este
nevedel vypnut, som bol vystresovany z toho asistenta viac, ako zo
soferovania noveho auta (2,5r dozadu). Cesta na ktorej je predajna, je
malo frekventovana, a bola plna vymolov po zime. Obchadzal som ich aj
poza stredovu ciaru. Potom som toho asistenta vypol. Parkrat som ho
skusil zapnut, ale vzdy ma len vystresoval, takze ho uz mam vypnuty a
ani sa nepokusam zapnut ho.

Dalsi asistent je tam na zabranenie narazu. Ten vraj vie aj brzdit, ked
sa rychlo blizim k spomalujucim autam. To brzdenie som este nezazil a
testovat to nemienim :) Parkrat ma tiez vystresoval, ked zacne hulakat a
cerveno mi pise BRZDIT!!! To ked cesta zataca dolava a na pravom okraji
v zakrute stoji zaparkovane auto, on to vyhodnoti, ze sa rutim do auta.
Alebo aj ked cesta prudko klesa a potom sa narovna (zjazdy z bocnych
ciest v kopci na sidlisku), tak robi paniku. Tohto asistenta som zatial
nevypol, som si vedomy jeho mozneho prinosu. Zatial mam ale skusenosti
len z planych poplachov.

Podobne parkovaci asistent. Pri vjazde/vyjazde do garaze pipa jak
sprosty. Na dotykovom dislpeji je tlacitko na stlmenie zvuku, stlmim.
Prejdem cez branu, prekazka pominie, blizim sa k stene a zas zacne
pipat. To pipanie sa da vypnut len na aktualnu prekazku, nie generalne.
Zufale... V garazi mi rozhodne mikrospanok nehrozi a on otravuje a otravuje.

miro