RE: Přeprava kol - chipy nejsou
Zdenek
zdej na atlas.cz
Pátek Září 24 16:19:48 CEST 2021
Já bych to nepřirovnával k hřebíku místo pojistky. Většina z nás starších většinu života jezdila bez asistentů, protože nebyly, a byl to normální stav. Vzhledem s tomu, že asistenty nejsou dokonalé, je možná lepší spoléhat dál na své schopnosti.
Něco jiného bude, až budou fungovat na 100 %. Jenže jak se říká: snaha o blbuvzdornost jen vychová větší blbce...
-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Friday, September 24, 2021 3:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: Přeprava kol - chipy nejsou
Ano, z vlastni zkusenosti. Mam zapnute vsechny asistenty, protoze na
rozdil od 70% ceskych ridicu si nemyslim, ze bych byl buhvijaky ridic
(dale viz Dunning-Kruger na wikipedii) a dela to ruzny psi kusy:
a) kdyz je dobre, je dobre ;) Typicky dlouha jizda na dalnici, sleduje
pruhy, drzi auto v pruhu i v zatackach, meni samo pruhy na zablikani apod.
b) kdyz clovek bez bliknuti prejede prerusovanou, zadrnka mu servo
rizeni do volantu
c) kdyz clovek najede na plnou, pribrzdi a strhne od cary. Coz je presne
ten pripad, co rikate. Ale neni to extra nasilne a opravdu by me
zajimalo, zda by to mikrospanecek dokazalo 'zachranit'.
Problemy jsou zrejme, zajimalo by me zda 'ost-europske':
a) kdyz znaceni neni videt, je to zmateny (dest)
b) kdyz clovek musi podle ostatniho znaceni (zlute, prenosne znacky)
prejizdet pruhy, nadava to/pere se to
c) nekdy si to plete prerusovanou a plnou (vyjimecne)
d) v zatackach to je vypnute!
e) kdyz clovek blika, taky to necuka. Tj. ten pripad nize, proste staci
bliknout a uz to netaha.
Zaver si z toho muze udelat kazdy, jaky chce. Ja jsem odpurce vypinani
bezpecnostnich prvku, mam z toho takovy vohnoutsky dojem 'hrebik misto
pojistky', takze radsi ziju se znamymi problemy, nez bych jednou
litoval, ze me to mohlo zachranit.
(Jediny system, ktery zatvrzele vypinam, je start/stop, zatim to jde)
J.
Další informace o konferenci Hw-list