Re: Přeprava kol - chipy nejsou

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Pátek Září 24 15:49:10 CEST 2021


Tady záleží na výrobci, jak to má nastavené.

Např. Ford se nesnaží držet auto jen v pruhu, ale snaží se mít auto 
uprostřed pruhu. Takže ve většině zatáček, kdy se jezdí blízko krajů 
pruhu,  jsem se s ním pral. Ve výsledku ho mám v podstatě stále vypnutý.


J.S.


On 24.09.2021 15:20, Jindroush wrote:
> Ano, z vlastni zkusenosti. Mam zapnute vsechny asistenty, protoze na 
> rozdil od 70% ceskych ridicu si nemyslim, ze bych byl buhvijaky ridic 
> (dale viz Dunning-Kruger na wikipedii) a dela to ruzny psi kusy:
> a) kdyz je dobre, je dobre ;) Typicky dlouha jizda na dalnici, sleduje 
> pruhy, drzi auto v pruhu i v zatackach, meni samo pruhy na zablikani 
> apod.
> b) kdyz clovek bez bliknuti prejede prerusovanou, zadrnka mu servo 
> rizeni do volantu
> c) kdyz clovek najede na plnou, pribrzdi a strhne od cary. Coz je 
> presne ten pripad, co rikate. Ale neni to extra nasilne a opravdu by 
> me zajimalo, zda by to mikrospanecek dokazalo 'zachranit'.
>
> Problemy jsou zrejme, zajimalo by me zda 'ost-europske':
> a) kdyz znaceni neni videt, je to zmateny (dest)
> b) kdyz clovek musi podle ostatniho znaceni (zlute, prenosne znacky) 
> prejizdet pruhy, nadava to/pere se to
> c) nekdy si to plete prerusovanou a plnou (vyjimecne)
> d) v zatackach to je vypnute!
> e) kdyz clovek blika, taky to necuka. Tj. ten pripad nize, proste 
> staci bliknout a uz to netaha.
>



Další informace o konferenci Hw-list