Re: Přeprava kol - chipy nejsou
Jan Smrz
jan.smrz na email.cz
Pátek Září 24 15:49:10 CEST 2021
Tady záleží na výrobci, jak to má nastavené.
Např. Ford se nesnaží držet auto jen v pruhu, ale snaží se mít auto
uprostřed pruhu. Takže ve většině zatáček, kdy se jezdí blízko krajů
pruhu, jsem se s ním pral. Ve výsledku ho mám v podstatě stále vypnutý.
J.S.
On 24.09.2021 15:20, Jindroush wrote:
> Ano, z vlastni zkusenosti. Mam zapnute vsechny asistenty, protoze na
> rozdil od 70% ceskych ridicu si nemyslim, ze bych byl buhvijaky ridic
> (dale viz Dunning-Kruger na wikipedii) a dela to ruzny psi kusy:
> a) kdyz je dobre, je dobre ;) Typicky dlouha jizda na dalnici, sleduje
> pruhy, drzi auto v pruhu i v zatackach, meni samo pruhy na zablikani
> apod.
> b) kdyz clovek bez bliknuti prejede prerusovanou, zadrnka mu servo
> rizeni do volantu
> c) kdyz clovek najede na plnou, pribrzdi a strhne od cary. Coz je
> presne ten pripad, co rikate. Ale neni to extra nasilne a opravdu by
> me zajimalo, zda by to mikrospanecek dokazalo 'zachranit'.
>
> Problemy jsou zrejme, zajimalo by me zda 'ost-europske':
> a) kdyz znaceni neni videt, je to zmateny (dest)
> b) kdyz clovek musi podle ostatniho znaceni (zlute, prenosne znacky)
> prejizdet pruhy, nadava to/pere se to
> c) nekdy si to plete prerusovanou a plnou (vyjimecne)
> d) v zatackach to je vypnute!
> e) kdyz clovek blika, taky to necuka. Tj. ten pripad nize, proste
> staci bliknout a uz to netaha.
>
Další informace o konferenci Hw-list