Re: Přeprava kol - chipy nejsou

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Září 24 15:20:39 CEST 2021

Ano, z vlastni zkusenosti. Mam zapnute vsechny asistenty, protoze na
rozdil od 70% ceskych ridicu si nemyslim, ze bych byl buhvijaky ridic
(dale viz Dunning-Kruger na wikipedii) a dela to ruzny psi kusy:
a) kdyz je dobre, je dobre ;) Typicky dlouha jizda na dalnici, sleduje
pruhy, drzi auto v pruhu i v zatackach, meni samo pruhy na zablikani apod.
b) kdyz clovek bez bliknuti prejede prerusovanou, zadrnka mu servo
rizeni do volantu
c) kdyz clovek najede na plnou, pribrzdi a strhne od cary. Coz je presne
ten pripad, co rikate. Ale neni to extra nasilne a opravdu by me
zajimalo, zda by to mikrospanecek dokazalo 'zachranit'.

Problemy jsou zrejme, zajimalo by me zda 'ost-europske':
a) kdyz znaceni neni videt, je to zmateny (dest)
b) kdyz clovek musi podle ostatniho znaceni (zlute, prenosne znacky)
prejizdet pruhy, nadava to/pere se to
c) nekdy si to plete prerusovanou a plnou (vyjimecne)
d) v zatackach to je vypnute!
e) kdyz clovek blika, taky to necuka. Tj. ten pripad nize, proste staci
bliknout a uz to netaha.

Zaver si z toho muze udelat kazdy, jaky chce. Ja jsem odpurce vypinani
bezpecnostnich prvku, mam z toho takovy vohnoutsky dojem 'hrebik misto
pojistky', takze radsi ziju se znamymi problemy, nez bych jednou
litoval, ze me to mohlo zachranit.
(Jediny system, ktery zatvrzele vypinam, je start/stop, zatim to jde)
J.