mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Září 23 15:30:10 CEST 2021

Obávám se, že jsi nedával pozor při hodině reklamštiny.
Oni to nevztahují k aktuální ceně, ale k ceně za kterou nakoupili a
ještě k jejímu průměru vztaženému k odhadovanému průměru tvojí spotřeby.

V praxi si jen vyhrazují právo ti zdražit elektriku s okamžitou
platností a bez varování, pokud se jim nepovede nákup.