mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

as5s as5sgm na gmail.com
Čtvrtek Září 23 17:06:31 CEST 2021

v skutocnosti je to jednoduchsie.

elektromer si uklada spotrebu v 15min intervaloch, oni maju informacie o
cene na trhu + o stave ci je prebytok alebo nedostatok.

a raz za cas vycitaju tieto udaje (su moznosti, bud el. posiela spotrebu
kazdy den, mesiac, minutu alebo tam nieco namontuju, dig. elektromery
maju pamat)

no a potom jednoduchou matematikou vypocitaju vyslednu cenu.

Miro