Halogenka zavada - zevnitr pokovena

Středa Září 22 20:11:06 CEST 2021

Spis bych rekl, ze smejd zarovka, mam u Forda takovou featuru, ze auto
pro denni sviceni snizuje pro halogeny napeti na pry 80% (nemeril jsem,
nevim jestli to neni treba PWM ale je to dost znat na jasu)
Zarovky sviti usilovne kazdy den 2 roky a pokovene nejsou. V tomhle
rezimu snad vydrzi vecne. Zadny high end, za pade z nejakeho marketu
nejlevnejsi, naplno to sviti fajn ale v noci moc nejezdim.