Halogenka zavada - zevnitr pokovena

Čtvrtek Září 23 07:35:36 CEST 2021

U starších fordů (focus mk1) to býval odpor, což může být i smotaných 20m
drátu.

Měřil jsem to a na žárovce je za běhu motoru normální napětí, tzn.
13,2-13,5, měří se to dost blbě, ani na výměnu žárovky tam není moc místa.

Takže asi zmetky žárovky...

P.K.

st 22. 9. 2021 v 20:11 odesílatel Jaroslav Buchta <