Halogenka zavada - zevnitr pokovena

Středa Září 22 10:36:47 CEST 2021

Napětí v autě je při běžícím motoru cca 14V jak má být - mám na palubce
malý voltmetr. Kdyby na žárovce bylo výrazně míň, muselo by to někde hřát a
světla by svítily naprd - nové žárovky svítí dobře, na cestu vidím. Dal
jsem tentokrát Osram Nightbreaker.

Auto je japonská mazda 6 r.v. 2004, na tom snad soudruzi nešetřili (nové se
prodávalo od 800 000 Kč nahoru a to byly tehdy nějaký peníze; já jsem to
samozřejmě koupil ojeté).

V dálkových je taky H1, ale nějaká obyčejná, staré jsem vyndaval a pokovené
nejsou, ani přerušené, přestože vlákno už je opotřebené; dával jsem v
březnu všechny žárovky nové, když jsem měnil světla (vyhodil jsem xenony a
dal halogeny, nové TYC), dráty v nich vypadají normálně, ne nějaké
nafejkované.

P.K.

st 22. 9. 2021 v 10:24 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>