Halogenka zavada - zevnitr pokovena

Středa Září 22 10:24:07 CEST 2021

K pokovení zpravidla dochází, když má žárovka příliš malé napětí. Když
je teplota vlákna vyšší než v klasické žárovce, takže se rozprašuje a
ještě nefunguje ten halogenový cyklus, který by to rozprášené zachytil.
Třeba soudruzi šetřili a máte k žárovkám menší průřez drátů, nebo ta
super svítivá žárovka má větší proud - no zkuste na té žárovce změřit
napětí když motor běží a alternátor už dobíjí.

Anděl