Starlink /satelitni internet

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Září 8 12:35:09 CEST 2021

Su ludia, ktori nemaju rodinu,
su ludia, ktori este nemaju deti,
su ludia, ktori maju deti odrastene vo veku cca 18+ niekde na vysokych
skolach, ...

su obdobia v zivote, kedy je takato praca (niektore povolania) "z prirody"
mozna a bez vacsich utrpeni u cloveka i najblizsej rodiny.
A su obdobia, ked je to zabijak ( male deti, pristup k lekarom a
nemocniciam, do obchodov, stari ludia, bezvladnost clena rodiny, ... )
Ak je clovek flexibilny v jednotlivych fazach svojho zivota (stahovania),
tak je to mozne sklbit technicky a aj psychycky
Ak miesto na zivot od napr. 18+ do smrti ma byt iba jedno, tak praca "zo
samoty" nie je vhodna volba.

Dodo

st 8. 9. 2021 o 9:16 Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz> napísal(a):