Starlink /satelitni internet

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Září 8 09:57:16 CEST 2021

Ano záleží na podmínkách. Znám lidi co to takto praktikují a jsou spokojeni
stejně tak i děti. Stejne tak znám většinu ostatních co nad tím jenom
kroutí hlavou a když oni museli "přežít" základku tak dítě ji musí preci
přežít taky. Co na tom, že se dítě třeba v té škole nudí. Na kroužky "po
skole" může chodit přeci taky. Nelze házet všechny do jednoho pytle, že
jsou divni, když nedělají to co většina. Ostatně většinou jedinec, který
nějak vyčnívá nebo dělá něco jinak to dotáhne dále než ten co se zaradi po
bok ostatních a jsem rád, že ty možnosti tu jsou a je na každém jak se
rozhodne pokud mu to okolnosti dovolí.