Starlink /satelitni internet

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Září 8 09:26:18 CEST 2021

Nemyslim, ze to je dobre. Deti maji v prumeru 2 az 3 krouzky a dalsi akce s kamarady nebo ve skole. S pribyvajicim vekem pak roste samostatnost a vozeni autem (jak rikate 30 km) neni realne v jednom stihnout. Vede to pak na fleet vozidel (na vlastni oci to vidim u lidi zijicich na "vesnici"), kdy je normalni mit na jednu rodinu 5 (nebo vice) aut. To je IMHO popreni celeho smyslu bydleni na samote. Samostatna otazka jsou satelity kolem mest, kde je nulova (nebo slaba) infrastruktura. Shrnuto -> pouzivat hlavu (v tomto pripade, nez se rozhodnete zit jako poustevnik a vezmete do projektu bezohledne dalsi lidi).

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Wednesday, September 8, 2021 9:17 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Starlink /satelitni internet

O této možnosti vím, ostatně podivín z mého minulého příspěvku jí
využíval. Ale ty jeho děti byly ještě o něco divnější než on sám.
Jen jsem chtěl podotknout, že děti jsou v pustině o dost větší problém
než nějaký pitomý internet.

Pozn.
Bývalý kolega, programátor, který pracuje z domova již léta, má manželku
a ta je povoláním lesní inženýr. Samozřejmě chtěla do lesa, ale dvě
dcery jim do toho hodily vidle. Normální děti prostě prostě chtějí
společnost.
Jediný revírník v okolí, který bydlí na samotě a má děti, je také vozí
do školy. I když najezdí každý den přes 30 km navíc, asi je to pro ty
děti lepší.

Mrazík