Starlink /satelitni internet

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Září 6 23:09:29 CEST 2021

Dobry den

a jak se resi to promenne fazovani jednotlivych anten ? To musi mit
kazda antena nejaky clen ktery dokaze vlozit promenlive zpozdeni
mezi vysilany signal a danou antenu.

Naopak pri prijmu to muze resit nejake digitalni zpracovani ale porad
bude treba vzorkovat 512 anten s docela velkou vzorkovaci frekvenci
a zpracovat digitalne tolik signalu (poscitat ruznym fazovym posunem)
taky nebude zas tak jednoduche.

Nebo je tam nejak finta ktera to cele nejak radikalne zjednodusi ?