Starlink /satelitni internet

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Září 7 07:59:53 CEST 2021

Úvod viz např.: https://en.wikipedia.org/wiki/Phased_array

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Monday, September 6, 2021 11:09 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Starlink /satelitni internet

Dobry den

a jak se resi to promenne fazovani jednotlivych anten ? To musi mit kazda antena nejaky clen ktery dokaze vlozit promenlive zpozdeni mezi vysilany signal a danou antenu.

Naopak pri prijmu to muze resit nejake digitalni zpracovani ale porad bude treba vzorkovat 512 anten s docela velkou vzorkovaci frekvenci a zpracovat digitalne tolik signalu (poscitat ruznym fazovym posunem) taky nebude zas tak jednoduche.

Nebo je tam nejak finta ktera to cele nejak radikalne zjednodusi ?