TV tuner do telefonu

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Čtvrtek Září 2 12:59:13 CEST 2021

Možné je oboje. Samozřejmě je lepší, pokud má dané zařízení/GPU/SoC HW podporu HEVC.
V opačném případě je zpravidla schopný obraz dekódovat, nicméně za cenu relativně vysoké spotřeby, zahřívání...
I pro to neakcelerované přehrání jsou třeba kodeky, tj. knihovny, které daný kodek dokáží dekódovat.

Např. Android pro toto využívá knihovny libavcodec (a další) z propjektu ffmpeg. Tyto si výrobce přiohne, aby využil HW podporu svého čipu.
M.