TV tuner do telefonu

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Září 2 10:47:43 CEST 2021

To je moc obecná otázka. Musí být znám ovladač a další technologie.
Technicky se jedná o maticové operace a paměť. Maticové operace zvládá
grafika (pokud je takto napsán ovladač) nebo i CPU instrukce (pokud se
využijí a nejede to čistě v C,C++). Musí to být schopné předat x mega.
Zcény by se měly skládat z kompletního vykreslení nebo jen rozdílu.
Mobil by standarně měl ovládat nějaký OPENGLES, protože již samotný web
tj. prohlížeč jede takto hluboko, pokud samozřejmě mobil nesimuluje
OPENGLES. Přes jazyk OPEGL a jakzy grafiky by mohly být dělány ty
maticové operace.

Poté máte procesory, které mají přímo na sobě napsáno, že zvládají MP4
H265, asi k tomu mají podporující instrukce.

Nebo se podívat třeba zde How HW Acceleration Enables Faster 4K HEVC
Processing (macxdvd.com)
<https://www.macxdvd.com/mac-dvd-video-converter-how-to/4k-hevc-processing-convert-play-edit-hardware-accelerated.htm>

Jirka