TV tuner do telefonu

Čtvrtek Září 2 10:09:10 CEST 2021

Ohledně toho H.265 bych se zeptal. Co je v počítači (v telefonu)
rozhodující pro to, aby to šlo přehrát? Rychlost procesoru, nebo to dělá
grafická karta a musí pro to mít nějakou podporu?
Zkoušel jsem si stříhat nějaké video (naposled jsem před 30 lety stříhal
8 mm film) a když jsem to renderoval do MP4 H265, na noťasu (11 let
staré Lenovo) se u několika málo scén obraz rozpadal. Na desktopu, který
je ještě starší s Windows 7 to nešlo přehrát vůbec. Když jsem to dal do
H264, šlo to přehrát bez problémů.

Anděl