RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Říjen 31 11:55:15 CET 2021

Ano, faktury chodí jednou týdně plus ta na k poslednímu dni v měsíci. Takže když je posledního třeba ve středu, přijde jich pět. Třeba v září to zrovna vidím na 5 faktur. Já tolik neposílám, tak se mi to třeba nahrne do jednoho týdne a pak dva týdny nic, tak mám třeba jen 2-3 faktury měsíčně. Ale kdo posílá víc, tak má hóóóóódně moc faktur 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Stanislav Šmejkal
Sent: Sunday, October 31, 2021 11:10 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

> K tomu za druhé: Pro mě je lepší jednou za měsíc dvě papírové faktury od pošty (jednu za balíky, druhou za dopisy) než dostávat od Zásilkovny pět faktur měsíčně elektronicky (čtyři za každý týden a pátou k poslednímu dni v měsíci za třeba jeden den).

Beru zpět, to jsem nevěděl.

TVL jako fakt? Stále nechápu. 5 faktur měsíčně? To jsou jak ČEZ, který posílá větší obci s 50ti odběrnými místy 50 faktur a 50 rozpisů záloh - některé měsíčně, některé kvartálně. Tedy cca 400 zálohových plateb ročně, my máme míst výrazně méně a zálohových plateb máme slušně 12 ročně.

 > Navíc vidím, jak šla do kytek Uloženka, a postupně se zhoršuje i Zásilkovna.

A toto já bohužel sleduju u pošty. A štve mě to, protože pošta je ideálním kandidátem na standardizované kontaktní místo státu, jenomže se to celé propadá do ztracena.

Místo toho, aby pošta dělal poslední míli k nastupující digitalizaci, kdy už fakt nebude nutné chodit po úřadech jak prosebníček, ale je nutné obsluhovat významnou část občanů, kteří nejsou digitální a občas potřebují to kamenné kontaktní místo, tak se pošta ňahňá v rozdělování podniku, nákupech nekompatibilní konkurence, likvidaci svých konkurečních výhod.

A mě to léta štve a štve mě to tak moc, že už jsem se překlopil do
stavu: radši to zrušte, když evoluce nefunguje.

Jinak ještě jednou díky za exkurz do obchodních postupů zásilkovny, to je fakt mazec! Fakt 5 faktur měsíčně?

Standa