RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)

V P vvitty01 na seznam.cz
Neděle Říjen 31 14:42:45 CET 2021

Dekuji za tip.
Poslední dobou zrychlilo, většinou dobírka dorazí do 10 dnů od vybrání.

Zase se tu narozdíl od posty nestává že dobírka nedorazi vůbec... protože ji
vybrali ale ztratili složenku tak peníze hodí na účet přebytků a čekají
jestli se ozvu...

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 31. 10. 2021 12:03:21
Předmět: RE: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)
"

Ty hromadné dobírky se dají nastavit. Nevím, jestli v tom jejich webu nebo
telefonicky nebo emailem, ale já to mám nastavené, že mi chodí každá
samostatně s variabilním symbolem = číslo objednávky. To jsem si nechal
nastavit nebo nastavil sám hned na začátku. Mimochodem, dobírka je jedna z
věcí, která také funguje pofidérně. Oni platí dobírky slavnostně za 14 dní,
od pošty mám dobírku za 3 dny.

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz), http://www.zahradniksebavi.
cz(http://www.zahradniksebavi.cz)

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem