RE: OT Co s nepoužitým podstavcem na záchodovou štětku?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 30 21:01:45 CEST 2021

No to je prosté. Po té předchozí, která se zlomila, zbyl podstavec se zavěšením, s integrovanou odkapávací miskou.

Trvale mokré věci nemám rád, dlouhodobé zkušenosti říkají, že se dřív nebo později najde smradlavý ekosystém, který je v tom schopen růst… Teda dovedu si představit i dlouhodobě life-free nálevy, ale v těch by se zas časem rozpouštěla štětka a vlastně bych to ani nechtěl nechávat bez dozoru:-)

PH

Od: Jan Kuba
Taky OT, ale mne by spíš  zajímalo, co se štětkou bez toho podstavce.
To ji věšíte? Nojo, když ale "umejete" tak to pak kape na zem.
To my máme to udělátko-podstavec dole dokonce z poloviny naplněný nějakým savem, nebo něco podobného, aby ta štětka byla stále "IN"
Když se nebude odkládat do toho podstavce, tak "IN" nebude a bude okolo ní mokro. A ne čisté mokro.

A nebo je to tak, že se vám to udělátko nelíbí a házíte to do kýble...nebo necháváte v míse?

Sorry , ale zajímá mne to  :-)