Re: OT Co s nepoužitým podstavcem na záchodovou štětku?

Jan Linhart hw na liny.cz
Neděle Říjen 31 01:45:53 CEST 2021

     Starosti o nevyužitý podstavec snad ani nemohou být z tohoto
vesmíru, neboť

jakákoliv simulace podobné lisovací formy na sněhové koule u nás doma mi
vždy

padá do terminace mé osoby rukou mé drahé.

     Souvisí použití technologie zavěšeného podstavce s problémem jeho
postupného

plnění "tím"? Tedy má v minimu dna dírku, osově souměrnou s primární mísou?

Jak řešíš případné časové konflikty návštěvy primární mísy versus
stavové nedoodkapanosti?

     Co jsou ohnivé hříbky???

Díky za rozuzlení

Honza