Re: OT Co s nepoužitým podstavcem na záchodovou štětku?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 30 19:47:48 CEST 2021

Taky OT, ale mne by spíš  zajímalo, co se štětkou bez toho podstavce.
To ji věšíte? Nojo, když ale "umejete" tak to pak kape na zem.
To my máme to udělátko-podstavec dole dokonce z poloviny naplněný nějakým
savem, nebo něco podobného, aby ta štětka byla stále "IN"
Když se nebude odkládat do toho podstavce, tak "IN" nebude a bude okolo ní
mokro. A ne čisté mokro.

A nebo je to tak, že se vám to udělátko nelíbí a házíte to do kýble...nebo
necháváte v míse?

Sorry , ale zajímá mne to  :-)