Roboticke trideni zasilek

Pátek Říjen 29 09:22:13 CEST 2021

Dne čt 28. 10. 2021 12:25 uživatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
napsal:

> Samozřejmě tohle video nemůžeme brát jako video z provozu. Dali tam nějaké
> modelky, vyrobili stovku stejných krabic, ve kterých nic není, jen jsou
> polepené páskou. Slečny opatrně rovnají krabice na autíčka a soustředí se,
> aby je daly pěkně doprostřed. To je pro natáčení. Ve výsledku to bude
> fungovat jinak, musí to být rychlejší, zásilky mohou padat apod. Ale fakt
> nebude moc ergonomické to takhle všechno zvedat nahoru a ohýbat se, byť ve
> skutečnosti bude mít většina zásilek třeba 1 kg a bude malá.

Celé mi to připadá jako divadlo pro kamery, aby obhájili ty vyhozený
miliony, divím se, že tam nejsou členové vlády a pásku nestříhá nějakej
papaláš.

Už jsem něco podobného viděl. Před nějakými 12 lety se otvíral provoz na
zpracování řepky v Lovosicích, byl jsem u toho, když tam probíhalo
"slavnostní otevření", ano, patří to Babišovi, tehdy tam byl Paroubek a
další funkcionáři. Všichni tam básnili, jak je to super, skvělé,
ekologické, blablabla. Byl tam přistavenej naleštěnej tahač s naleštěnou
cisternou... My, co jsme se tam tu linku snažili zprovoznit, jsme viděli ty
kvanta problémů a ještě půl roku po tom "slavnostním spuštění", tam některý
věci prostě nefungovaly. Mezi nima i vlastní údržba, ne, ani tohle ta
fabrika neměla vyřešený, to nouzově zajišťovala naše firma...

Pavel Kadečka.