Roboticke trideni zasilek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 29 11:34:34 CEST 2021

To asi (skoro určitě) ano.
Ale je na tom něco špatného, že se pochlubili novou technologií?
Za mně dobré. A jsem rád, že inovují a rozšiřují se. Zásilkovnu považuji
za hodně kladný element na naší doručovací scéně.

A že to ještě asi není všechno dokonale zaběhnuté a vychytané?
No asi není. Zřejmě to bude pro ně docela velký krok, tak si to prostě
musí sednout a vychytat nedomyšlenosti. To se určitě v blízké
budoucnosti stane.

Kdybych mohl hlasovat, tak uděluji kladný bod jak za technologický
rozvoj, tak za to, že to odprezentovali.
Rozhodně si na zpravodajských webech raději přečtu o automatizaci v
nějaké známé firmě, než nějakou další depresivní zprávu o přibývajících
nakažených, krachujících firmách, korupci tu a onde a o dalších postech,
které se chystají pro páté kolo pětikolky.

PL