Re: OT: ventilky s měřením tlaku

Pavel Kadečka pavel.kadecka na gmail.com
Čtvrtek Říjen 28 11:50:16 CEST 2021


Auta mají různý předepsaný tlak podle naložení a nová auta mají navíc "ECO"
tlak, prostě aby ty gumy byly tvrdý jak beton a měly menší valivý odpor...

Pokud jde o rozměr kol, na BMW i3 (= elektroauto) je to extrém, tam jsou
kola jak z koňského povozu, úzká, velká, nízkoprofilová. Ale ono to auto je
designově celé takové zvláštní.

P.K.

út 26. 10. 2021 v 20:05 odesílatel Zdenek <zdej na atlas.cz> napsal:

> To není specifikum jen EV. V nějakém testu VW Caddy na kanálu YT
> upozorňovali, že má v návodu tlak v pneumatikách 2,8-3,5? Bar a že je to
> totální nesmysl. Prý kvůli měření spotřeby v reálném provozu. Bezpečnost a
> pohodlí jízdy jdou stranou.
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ajtservis
> Sent: Tuesday, October 26, 2021 6:19 PM
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: Re: OT: ventilky s měřením tlaku
>
> jen okrajove k tematu dodam, ze tohle asi mela byt nejaka bezpecnost
> navic. a ted, aby elektroauta mela max. dojezd, tak to obouvaj na
> "ziletky" i pri daleko nepomerne vetsi hmotnosti. logicky maj daleko
> mensi jizdni odpor, to jo, ale brzdeni proti obyc autu je nekde jinde.
> alespon podle aktualnich testu na AMS(auto motor und sport).
> vubec dobrej tv kanal. kdyby jste slyseli jak se obuli do golfu 8
> ohledne ovladacich prvku, hladke dotyk plochy, misto tlacitek a xx temu
> upgrade fw/sw. ktere zatim nikam moc nevede(doslova dovetek "kdo to
> programuje", ani by clovek neveril, ze to jsou nemci :-)
> tomik.
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20211028/805b6ee8/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list