<div dir="ltr"><div>Auta mají různý předepsaný tlak podle naložení a nová auta mají navíc "ECO" tlak, prostě aby ty gumy byly tvrdý jak beton a měly menší valivý odpor...</div><div><br></div><div>Pokud jde o rozměr kol, na BMW i3 (= elektroauto) je to extrém, tam jsou kola jak z koňského povozu, úzká, velká, nízkoprofilová. Ale ono to auto je designově celé takové zvláštní.</div><div><br></div><div>P.K.</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">út 26. 10. 2021 v 20:05 odesílatel Zdenek <<a href="mailto:zdej@atlas.cz">zdej@atlas.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">To není specifikum jen EV. V nějakém testu VW Caddy na kanálu YT upozorňovali, že má v návodu tlak v pneumatikách 2,8-3,5? Bar a že je to totální nesmysl. Prý kvůli měření spotřeby v reálném provozu. Bezpečnost a pohodlí jízdy jdou stranou.<br>
<br>
-----Original Message-----<br>
From: Hw-list [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On Behalf Of ajtservis<br>
Sent: Tuesday, October 26, 2021 6:19 PM<br>
To: <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a><br>
Subject: Re: OT: ventilky s měřením tlaku<br>
<br>
jen okrajove k tematu dodam, ze tohle asi mela byt nejaka bezpecnost <br>
navic. a ted, aby elektroauta mela max. dojezd, tak to obouvaj na <br>
"ziletky" i pri daleko nepomerne vetsi hmotnosti. logicky maj daleko <br>
mensi jizdni odpor, to jo, ale brzdeni proti obyc autu je nekde jinde. <br>
alespon podle aktualnich testu na AMS(auto motor und sport).<br>
vubec dobrej tv kanal. kdyby jste slyseli jak se obuli do golfu 8 <br>
ohledne ovladacich prvku, hladke dotyk plochy, misto tlacitek a xx temu <br>
upgrade fw/sw. ktere zatim nikam moc nevede(doslova dovetek "kdo to <br>
programuje", ani by clovek neveril, ze to jsou nemci :-)<br>
tomik.<br>
</blockquote></div></div>