STM32CubeIDE - mazani kodu pri rekonfiguraci HW

Středa Říjen 27 14:52:38 CEST 2021

Ja si svoje kody davam do extra adresare a extra souboru, jinak do main
atp. jen to nejnutnejsi - volani funkce pro inicializaci vseho a pak v
cyklu obsluhu vseho. Obcas je potreba zmenit i generovany kod, napr. mi
to davalo inicializaci DMA az za inicializaci UART a to nefunguje... Tak
jsem tu sekci vyradil #if 0 ... #endif do uzivatelskych sekci pred a za,
zkopiroval a prehazel. Po regenerovani kodu to normalne zustava jak jsem
to dopsal.