STM32CubeIDE - mazani kodu pri rekonfiguraci HW

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Říjen 27 18:09:08 CEST 2021

Taky se mi nikdy nestalo, ze by mi to sezralo muj kod (pokud jsem teda
omylem nevypnul nejakou periferii a nezmizela cela funkce i s mym
kodem uvnitr).
Ale jelikoz obcas potrebuji sahnout i na 'ne muj' kod, tak striktne davam
pred pred spustenim generovani commit do git.... Pak si mohu
jednoduse porovnat co mi to napachalo a pripadne vratit 'svoje' zmeny v
'jeho' kodu.
BR,
Marek