STM32CubeIDE - mazani kodu pri rekonfiguraci HW

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Středa Říjen 27 14:42:16 CEST 2021

Gratuluji k povýšení ;-)

Kód v Cube jen vygenerovat a pomocí CopyPaste použít to co potřebuješ ve skutečném projektu.
Rozhodně bych jim nesvěřoval svůj kód, že ho zachovají.

Tomáš

> Mam v podstate netknute prostredi, pomerne cerstva instalace, aniz bych to
> stihnul nejak rozhrabat. Vsechen kod jsem mel v sekcich   /* USER CODE BEGIN
> WHILE */ a v hlavni smycce za /* USER CODE END WHILE */. Ono toho tam nebylo
> moc, ozivuju novy projekt, takze zatim jen nejake tahani za vystupy, ale v
> pripade neceho malicko vetsiho uz by to nepotesilo - docela rad bych se tomu
> do budoucna vyhnul. Kdyby to aspon nekam udelalo zalozni kopii, z te uz by
> si to clovek vytahnul...

> Pavel Kutina

>>> Diky.