Re: Kondenzátor

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Říjen 26 15:01:33 CEST 2021

Tak jsem rozebral ještě jeden kondenzátor a viděl bych to také tak.
Struktura těch napařených elektrod může být složitější, u toho druhého,
který byl na vyšší napětí byly napařeny dva oddělené pásky takže to
tvořilo vlastně 3 kondenzátory v sérii.
Jediné poučení, které z toho plyne je, že svitkový kondenzátor časem
může ztratit kapacitu a to tak, že úplně.

Mrazík