Re: Kondenzátor

Úterý Říjen 26 06:44:50 CEST 2021

Viděl jsem sežraný alobal, kterým byla přikrytá miska s nějakou pomazánkou
(nebo bramborovým salátem?) Prostě v té fólii byly díry v místě, kde se
dotýkaly pomazánky --> byl v ní ocet. Jenže ten v tom kondu asi nebude.

Jestli je to takhle pravidelně, tak bych to viděl na výrobní vadu. Někde v
Taiwanu jim linka nasekala 10 000 kondenzátorů, pak zjistili, že jsou to
všechno zmetky, tak to levně prodali výrobci zdrojů, ten to osadil do PCB a
protože na funkci to nemělo vliv, nikdo nepoznal, že jsou tam jen na parádu.

Nebo je to "kurvítko" = naprogramovaná životnost, byla tam slabá kyselina,
která postupně tu fólii sežrala :-)

P.K.