[OT] mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 25 05:40:03 CEST 2021

Prosím jak jste myslel tu větu "10 let jsem se po tom baráku pohyboval a
někteří zaměstnanci se nedostali nikdy mimo své patro"?
Nevím, co to znamená, a jestli si to přebrat jako plus nebo mínus.
Ptám se proto, že jsem o nich uvažoval.

Děkuji.
PL