[OT] mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Říjen 24 18:15:07 CEST 2021

Já ty ceny zatím nijak nesleduji ale všimnul jsem se že MND nabírá
zákazníky.
Ceník mají na webu.
Znovu opakuji že ceny a konkurenci nesleduji.
10 let jsem se po tom baráku pohyboval a někteří zaměstnanci se
nedostali nikdy mimo své patro
a prostě si s vámi kdekdo pokecá a tak vím že majitel je dost férovej.
Případné negativní a podobné zprávy prosím na můj soukromý mail.
Hezký den,
Jindra Polívka