[OT] mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Říjen 25 11:51:58 CEST 2021

Přísná bezpečnostní opatření. Zaměstnanec měl kartu a ta ho pustila
jenom tam kde měl práci.
Samozřejmě vedení a bezpečnostní oddělení mohli všude.
Prodejna MND byla z druhé strany baráku. Asi zrušeno, od června tam nejsem.
Neustálé zpřísňování praktik a podfuky BA až mi došlo že už to pro mne
není.
Firma je v novém na Bořislavce a tady by měl být bývalý Autocont.
Hezký den,
Jindra Polívka