OT: jen tak z legace

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Říjen 24 18:05:23 CEST 2021

Ano a říkalo se jim destičková baterie.
Ty alkalické už asi byly dělané se články a jsem zvědavý na tu od Conrada.
Tipuji že to už budou také nějaké minitužky.
Jinak a to asi tady už každý ví, že IKEA přestala prodávat alkalické
baterie.
Dost mně to mrzí bo AKU není vždy to pravé ořechové a tyto jsem měl v
oblibě.
Hezký den,
Jindra Polívka