OT: jen tak z legace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Říjen 24 15:39:50 CEST 2021

Takhle jsou řešené snad všechn NiMh dobíjecí 9V, to vevnitř je standardní AAAA akumulátor. Ta polštářková varianta se používá(-la) pro primární články, možná se to taky trochu změnilo.

Pavel Kutina

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Hudecek
  To: HW-news
  Sent: Sunday, October 24, 2021 3:33 PM
  Subject: RE: OT: jen tak z legace

  Já bych teda řek, že se téměř nezměnila. Ta klasická s „cihličkama“ je vlevo. Pak si pamatuju, že jsem kdysi rozebral alkalickou a v ní bylo 6 mikrotužkovejch, nahoře a dole plošňáky se spojema na propojení. Dokonce jsem je pak párkrát koupil s cílem získat levněji 6 mikrotužek:-) Tak dnes došli dál, jsou spojený pákama.

  PH

  Od: sam.hw

  koukam jak puk, jak se konstrukce 9V baterii zmenila (ale je to docela logicke).

  Si pamatuji, kdyz jako dite jsem je rozebiral, byly to neco jako takove hranate polstarky.