Re: PVE ma moři?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Říjen 23 18:29:21 CEST 2021

to je ale princip prilivove elektrarny, ktere i jsou a funguji tak nejak
porad sami ? :-)  takze pokud by se naslo dost prostoru na zaplaveni, je
to v pohode. ale to asi bude ten drobny detail.
a nezapominat, ze vse je o penezich. kdo by pred par lety tusil, ze se
vyplati rejpat v bridlicich kvuli rope.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65