pohon křídlové bráný vrčí při pomalém běhu

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Říjen 23 16:48:01 CEST 2021

Zdravím konferu,
   nemá někdo zkušenost s motory 230V pro pohon brány (PROTECO ASTER 3,
podobnost s mým příjmením
čistě náhodná za to fakt nemůžu :-) ).
Když jede v normálním  režimu tak je v pohodě, ale do koncových poloh
dojíždí daleko
pomaleji (nastevno na řídící jednotce).  A celkem divně vrčí a i špatně
jede. Měl jsem ho rozebraný
je tam šroubovice ta vypadá ok. Předpokládám, že v pístu je umělohmotný
závit, ale nezdá se mi,
že by byl zničen. Rozběhový kondenzátor má správou kapacitu. Našel jsem
i náhrádní díly pro tento
motor, ale, když uplně nevidím co je vadné tak se mi nechce střílet odboku.

Hlavně mi neraďte, ať zavolám firmu co tomu rozumí to už tu bylo, a fakt
nikdy více. Brána si smazala údaje z řídící
jednotky, přijel člověk vše zkontroloval, prohlásil, že nejsou náhradní
díly a už je to moc staré a pošle obchodníka
s nabídkou. Jednotku jsem opravil nastavením všech parametrů, které
zapomněla a teď už řeším jen ten motor.
On nějak funguje, ale v těch krajních polohách v pomalem chodu vrči.

Zdeněk Aster