Re: pohon křídlové bráný vrčí při pomalém běhu

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Říjen 23 16:55:43 CEST 2021

ja teda neporadim, ale pokud je to "PROTECO" stejnej vyrobce jako
vercajk, nastroje atd. tak mam v hlave vykricnik "ruce pryc od toho"
nekupovat ani v akci zadarmo :-) vetsinou prebrendove neco levneho a
vyladeno na jeste levnejsi :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65