Re: [OT] vyplnění DIČ na Aliexpresu

Pátek Říjen 22 18:13:31 CEST 2021

On 12 Oct 2021 at 9:37, Jiří Nesvačil wrote:
> Z Ali tvrdil/tvrdila, že moje konto není autorizované nebo jak jsem
> pochopil a že neví jak jej přepnout, že tam je krátce, neví, zda to
> vůbec půjde, ... . Zkuste registrovat pod jiným emailem a třeba nové
> konto bude autorizované a půjde hnedle zaškrtnout plátce DPH.

Tak jsem to ted zkusil, ale stejne jsem neuspel. Zalozil jsem zcela nove konto, pri
zakladani nebyla zadna volba "business / private account" a ani po zalozeni jsem po
proklikani vseho mozneho nenasel potrebny odkaz na zadani registrace DPH. To, co
posilal Petr (account/vatCheck.htm), mi i ted vraci Sorry, you have no
authorization.

Asi tedy nezbyva, nez se smirit s tim, ze vsechny mensi firemni nakupy podrazily o
21%, ale aspon treba uz nebude nutne ztracet cas a poplatky za vyjednavani s
celnikama nebo postou, takze se to celkove nejspis vyplati.

D.O.